J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Ett fucking irriterande I-lands problem

Publicerad 2010-08-12 15:49:36 i Allmänt

Jag brukar inte få skoskav. Kommer ihåg en gång när jag fick det, en stor blåsa på ena hälen. Av mina nya fräcka gympaskor som det stod Pony på. Nakna fötter i nya skor.

Men det är ändå det enda minnet av skoskav jag har. När detta hände var jag kanske 10 eller så. Ett rejält skoskav på 6 år.

Nu har det hänt igen.
I conversen är vänster lilltå illa ute och imorse upptäckte jag att höger häl är lite på kant med mina gryma turkosa gympaskor från Nike. Fast det skyller jag på veck i strumpan, jag har aldrig haft problem med dom förut.  

Eftersom skoskav inte tillhör min vardag har jag inte Copeed hemma. Inte ett enda litet skoskavsplåster. Och så fort jag kliver in på Ica glömmer jag allt vad skoskav heter. Där har vi problemet! Ja, har jag inget annat att tänka på så överlever jag nog!

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela