J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Brev från Bilsport

Publicerad 2010-08-18 18:52:46 i Allmänt

Jag gillar inte musikstilen pappa har lagt sig till med på senare dar.
När vi var små lyssnade han på Ramones, Blondie, Sex Pistols, Ebba Grön och lite sånt. Det är bra. Sånt gillar jag.

Nu är det gubbrock som ekar mellan väggarna. Det är inte bra och det gillas inte! Kenneth and the knutters är inte vad jag vill ha i öronen.

Jag mötte Johanna på bussen hem. Det ena ledde till det andra och sen satt mina fina flickor och jag på Joans och jiddrade. Löv it! Det känns konstigt att vi inte längre går i samma klass. Inte ens på samma skola. Alla tekvällar som har bestämst på syslöjden måndag morgon t.ex. Nu finns det ingen slöjd att planera på.
Klart vi fixar det, men ni fattar känslan.

Jossan har jag sett varje skoldag i 10 år. Förskolan till 9.an. Inte längre.
Klart det känns mysko, annars vore något fel. Men bara för man byter skola tar ju inte livet slut!

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela