J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Bara för att jag är stolt

Publicerad 2010-08-19 22:04:53 i Allmänt

Nu har jag lärt mig byta bromsskivor. Eller rättare sagt så har jag lärt mig att ta bort, göra rent, sätta dit, se att det inte passar och trixa tillbaks allt igen. Det blev inga nya skivor, dom passade inte. Tyvärr.
Men nu vet jag hur man gör, så nästa gång kanske jag kan göra själv!

Pappa och jag tog en liten tur oxå, det var KUL! Länge sedan jag körde sist. Pappa tyckte vi skulle fixa lite extra lysen, ja, det är nog ingen dum idé. Vi får se om vi får tummen ur! ''Människan spår och Gud rår.'' Så kan man också säga.

Klockan blev för mkt, så vi kopplade inte in basen. Jag undrar om den någonsin kommer komma på plats! Och så har vi lyckats slarva bort manualen, tror jag. Ja, vi får se helt enkelt.

Nu ska jag äta ägg och sedan väntar sängen. //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela