J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Tisdag

Publicerad 2010-04-20 16:47:29 i Allmänt

Klippet med Gallardon skulle egentligen inte publiceras, jag ska ha det till en skolgrej, men nu är det där det är och ingen är skadad så det får vara där.

På idrotten sprang vi, Amanda och jag höll värsta tempot hela vägen ( good girls! ) Jag har nyss joggat ner till Freddes cykel ( ok, bara en km, men det är mer än inget! ) och cyklade hem. Jag ska snart till stallet och rida, frågan är : pallar jag med någon orientering imorrn?
Vi ska springa i skogen med skolan, friluftsdag, jag tror faktiskt det kommer bli kul! Rundan är på 4,6 km fågelvägen, så det blir en liten sväng. Jag har nyss kollat med kompass, så nu är jag redo för skogens alla snår! Bring it on, säger jag bara! xD

 //H

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2010-04-20 21:59:58

"Today, I found out that I lost my virginity to a guy who lost his virginity to my mom. FML"



http://fmylife.com



Josse varenda sekund du missar av den här sidan är slöseri... haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela