J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Stönjöping

Publicerad 2010-04-04 22:15:30 i Allmänt

Ja, jag vakande, duschade, åt och en åkte vi. Det var en jättehärlig biltur! Jag sov i solen och det var inte alls mkt trafik, gött!

Det finns en hel del coola bilar måste jag säga!
Det var uppdelat så att i en hall var det gamla bilar, i en annan nya pimpade kärror osv. När man klev in i den hallen med gamla glidare var det som att åka tbx 50 år i tiden, folk hade kläderna, frisyrerna och allt var från 50-talet. Det var lite ballt, fast jag undrar om de klädde ut sig eller om de såg ut så i vanliga fall med... hm.

Jag har hittat min blivande bil, en Dodge, vet inte vad den heter, men det är en stor lila truck. Den är MEGAball! ! ! Jag sa till pappa att om han köper en sådan åt mig när jag fyller 18 så ska jag skjutsa honom vart han vill i hela sitt liv, nästan. Det är inte ett dåligt erbjudande va? ;) Fast han sa att de inte var så dyra, så man kanske kan skrapa ihop till en själv så småningom! =D

//H

Kommentarer

Postat av: Sammarita

Publicerad 2011-05-13 07:32:45

Very interesting site --- quite informative

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela