J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

So come on now skinny love

Publicerad 2010-04-27 07:05:44 i Allmänt

Jag tog en funderare på om jag skulle ta bussen idag, jag vaknade och kom på att, nej det ska jag inte. Jag vill tycka om bussar, det är bra för miljön och heja komunisterna! ( visst är det moderaterna? Fast jag är nog inte vänster, om det nu är moderaterna och KD och dom patrierna som är vänster. Blandar ihop hela tiden! ) Men, nej jag gillar inte att åka buss, det ända som är bra är att man kan prata med folk och man kan sova på bussen. När man kör själv kan man inte prata eller sova, fast det går mkt snabbare att köra själv så då hinner jag sova hemma ist. Om jag nu vill sova.
Själva turen bussen tar är dubbelt så lång som när jag väljer väg, vilket betyder att restiden mer än fördubblas.
Och dessutom så brukar det inte vara ett lass med gapande ungar i Lisa, det är det på bussen. Det är jobbigt om man är trött och har ont i huvudet.

Jag åker Lisa idag helt enkelt och nu jag har 26 minuter på mig. Har byxor och BH på mig, jag får nog sno på lite!


Idag är jag glad och Jossan och jag ska till John Bauer imorrn, //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela