J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Snyft

Publicerad 2010-04-04 23:40:39 i Allmänt

Ja, det var meningen att jag skulle till Thomas ( Johannas kille, jag länkar till Johanna.. ) på spelkväll när jag kom hem, bara det att jag knappt orka hålla ögonen öppna och då är det ingen bra ide att köra Lisa, även fast det inte går så fort. Så jag stannade hemma, men hoppas på framtidens kvällar ist! ;)

ps. Vi såg en nästan exakt lika dan Lisa när vi åkte hem, lite mörkare bara och flak med ''kant'' där bak. Jag har bara kanter runt om, som en godisskopa, det kan ramla av saker. Den vi såg var som en låda utan tak. ds.

Puss och kravall era förortskrigare! ( har fått det från Oskar och jag har ingen aning om vad kravall betyder, men tycker det låter rätt bra. ) //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela