J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Säng + dator = lång kväll och lite sova

Publicerad 2010-04-12 22:05:06 i Allmänt

Jag har varit jättesugen på äpple i några dagar, idag hade mamma köpt svenska fina äpplen. Jag blev besviken, tror dock det beror på att jag borstade tänderna nyss. Tandkräm är gott att borsta tänderna med, men inget annat! Det är inte gott till apelsinjuce, kaffe, laktris, äpple, kan tänka mig att det inte är helt fel med avokado... Det är ju rätt krämigt, fast fräscht, lite som tandkräm, iaf. det där med krämigt.



Vi satt ute hela kvällen! Det var skönt i början, men eftersom vi både hade laddat upp med filtar och infravärme så var det nemos problemos! ( även om infran var lite trögstartad. )


Det kliade i fingrarna en halvtimme innan jag skulle åka, de ville skapa! ( ha! )
Chokladbollar blev det inte. Jag råkade värma smöret lite för länge så det blev chokladbollssmet med extra havregryn i små bakformar. Med strössel för Jossana skull! ( tror nog hon skulle kunna ha strössel på allt! ) De blev goda.
När jag gör chokladbollar håller jag mig alltid till receptet, i början iaf. Jag tycker det är svårt att få till smakerna om man bara häller i, i muffins är det en helt annan sak, där kan man bara blanda lite av varje. Vid chokladbolls-bak är det så lätt att kaffet tar över, eller inte tar alls t.ex.
Nej, havregryns paketen ska det vara! =)

//H

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2010-04-13 14:11:38

Jag tänkte på er igår mina små älsklingar! JAG SAKNAR ER <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela