J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Nu har jag faktiskt en sak att meddela

Publicerad 2010-04-06 01:33:18 i Allmänt

Har ni lyssnat på Logiskt med petter och Säkert nångång? Gör det och förstå vad jag har att säga.

''Det är så logiskt alla fattar utom du.'' Fattar ni? Jag hajjar inte vad den låten handlar om, sen kom jag på att den skulle kunna handla om mig. För jag ''har inte en aning, inte en aning'' medans du inte har en aning om att jag ''tänker på DIG precis just nu''.

Jag är alltid missnöjd med något och jag är fylld av begär som gör att allt bara blir patetiskt.
 Allt går så fort och rätt som det regnar kommer jag vakna upp och hata mig själv för att det inte blev mer.
 Jag tänker mest på pengar, varför? Jag vet att det är det enda jag kan hålla i, kärlek är ju uppenbarligen inte min starka sida...
Jag grubblar över saker jag aldrig kommer förstå och eftersom jag planerar allt in i minsta detalj ( Jag vet tillochmed hur mina vänner kommer vara om 20 år. ) blir jag bara deprimerad och kommer garanterat få abstinensproblem innan 25. 

Nej, imorgon tar vi nya tag, ler och kramas. 

Fan, jag HATAR tonåringen i mig. Förut var jag bara jag, nu är jag nästintill schizofren. Den jäveln suger energi som ett stort svart hål och jag pallar inte äta mer.  

Men imorgon är det bättre och jag ångrar att jag överhuvud taget tänkte på detta viset. Natti natti//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela