J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Norpan

Publicerad 2010-04-28 21:33:43 i Allmänt



Kavaj och t-shirt klänning från Monki



två par shorts och en randig tröja.
Jag visade pappa kläderna när jag kom hem. Shortsen med rutor mot svart botten är i streschtyg så dom är rätt små. Jag höll upp dom innan jag tog på mig dom, när jag hade dom på mig sa kära far '' Ja, dom töjde sig.'' Mamma och jag skrattade, han är nog en finkänsligaste människan jag vet!
Jag tog på mig den randiga tröjan, den är rätt stor i modellen. ''Pyjamaströja?'' undra han.

Fast han är bäst ändå!


Ny klänning och googles. ''åh, sånna som pappa hade'' sa pappa. Fast det tar jag som en komplemang, han hade rätt snygga kläder.
Fatta najjs, lite tuperad bakåtliggande lugg och dom där brillerna i Lisa. Vajert värre!

Jag vet att kvalitén lyser med sig frånvaro, men jg har önskat mig en kamera i f-dagspresent. Jag vet inte vart Freddes håller hus och systemen är fortfarande skrivskyddad.

Jag fick inte med några snygga skor hem, men annars är jag rätt nöjd. Ju mer jag tittar på kavajen desto mer förälskad blir jag!

//H

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2010-04-29 07:38:45

Gud vilka fina josse-kläder du lyckats få med dig, saknade er igår!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela