J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Nej, jag tänker f*n inte skriva nån j**la rubrik!

Publicerad 2010-04-22 19:28:51 i Allmänt

Är det så här det känns att dö?

Nej, riktigt så farligt är det inte, men nästan.
Jag orkar inte gå ner och äta, dels för att jag kommer bli besviken när jag rotar genom både kyl och skafferi, men oxå dels för att jag inte vill äta. Jag är hungrig.

Det är en drös med folk här så jag kan inte gå ner till köket utan att ta på mig ett par byxor, jag har för fula ben för att gå i kjol in public. ( för tillfälligt iaf. )

Jag ligger i mina alldeles för varma säng, helt själv. Orken, lusten, ja tillochmed internet snabbheten har lämnat mig. Kvar är en värkande Josefine som ömsom kollar på en skärm tills ögonen rinner och ömsom tittar ut på vädret och nästan önskar att det ska vara världens undergång.
Annars mår hon bra.

// PMS unge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela