J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

My love is your love, klassiker!

Publicerad 2010-04-10 00:01:30 i Allmänt

Jag borde inte ha datorn på magen, känns som blåsan spricker snart!
Undra hur det käns, när blåsan spricker. Om det blir skönt, för att den töms, eller om det bara gör ont. Nja, det gör nog bara väldigt ont, det är ju faktiskt en sak som går sänder där inne. Hoppas jag slipper vara med om det, då är man nog rätt så rökt to say so..

Fredde och moi pallrade oss iväg till gymmet, men det blev inte så mkt springa som jag trodde. Jag var mer sugen på lite vikter, dessutom var det nästan inget folk där så då kan man spela Kapten Röd hur högt som helst, spänna sig framför speglarna och göra konstiga miner. Det är kul! :D
Jag sprang lite med, men inte så mkt, fast ganska så fort. Jag hade jättelust att dansa/skutta fram 5 km ist. för att  springa, men det lät mest som bandet gick sönder så jag slutade med det..
Solen kom fram på eftermiddan oxå! Det var najjs, mkt najjs. =)

//H
ps. Nu har jag prakerat en filt i Lisa, så nu är det ingen risk för köldskador! ds.

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2010-04-11 08:07:43

hahah jag älskar dig josse, du är så jävla skön!

"det lät mest som bandet gick sönder så jag slutade med det" bra slutsats!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela