J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Kom nyss från stallet

Publicerad 2010-04-11 10:30:04 i Allmänt

Japp, hästar ska skötas även på helgen. Morgon jouren är ganska jobbig, om man inte har bästa gruppen och sol så klart! ;D
Jag skulle kunna tänka mig att kanske inte ha egen häst, men kanske vara hjälp-skötare. ( finns det något sådant? ) Promenera med hästar är nästan lika härligt som själva ridningen, bara gå i skogen, småprata, hoppa över vattnet och strosa runt. Eller bara släppa hästen i en manege och leka! Busa, springa runt och göra hyss. Det skulle kunna funka för mig alltså... ;)

Nu ska jag ut. Först hänga upp lite kläder på vädring, sedan tvätta Lisa, insidan och utsidan tror jag.. Jag ska även plantera om blommor idag! Det är rätt kul.

Amanda sov här i natt, det var BRA och KUL! //H

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2010-04-11 16:34:31

alltså livet underlättar om det är BRA och KUL som det är med dig !

Postat av: Johanna

Publicerad 2010-04-11 17:16:03

vad snyggt du har trixat till bloggen! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela