J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Josefine as Twiggy.

Publicerad 2010-04-19 21:21:13 i Allmänt


Nja, inte så hemskt lik kanske, men rätt snyggt ändå! Och ursäkta mig för kvalitén på bilderna, men som sagt så är minneskortet till kameran skrivskyddat ( ?? ) så det blir mobil bilder just nu.

När jag åkte hem blev jag förföljd av en gammal Merza! Den är jätterolig, tror det sitter en gammal gran på taket och så. Jag körde förbi den en anna gång, då tutade den och killarna i lät som de var födda under en motorhuv.
Jag blev lite skraj där ett tag, den följde med enda ner till Österåker, jag trodde den skulle följa med enda hem! Det gjorde den inte, ( phu! ) Fast jag vet nog vem det är som har den. Han är totalt ofarlig, rätt kul om jag ska vara ärlig.
Nu ska jag plugga! tjing tjong//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela