J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

JH citerar

Publicerad 2010-04-14 21:11:13 i Allmänt

Fan vad man lär sig av den här boken asså.
Jaqueline Alderö, jarre, tittade upp ur vår NO bok och delade med sig av dessa kloka ord!

Jag vet inte riktigt hur jag ska hålla pennan.
Josefin Torssander 16 år.

Han hade ju bara shorts och t-shirt, vad töntigt. Det är ju för fan augusti!
Becca idag, eee nej det är April. Skratta som en tok. Och så sa hon att hon inte tränat på flera år. Vår allas drottining i överdrivning! Fast jag gillar henne ändå! 


Nu ska jag kanske baka chokladbollar.
Säger man verkligen baka när det gäller chokladbollar? Man rör ju bara. //H

Kommentarer

Postat av: louisefredin

Publicerad 2010-04-15 19:49:40

åhh, vad bra tack så mkt hoppas jag får fart på det :D

by the way så är din blogg väldigt rolig att läsa!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela