J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

jag vill inte gå i skolan, jag vill åka till Makedonien och dansa!

Publicerad 2010-04-28 21:47:21 i Allmänt

När vi åkte från Jhon Bauers parkeringen körde vi förbi en golf med görrballa fäljar. Mamma sa att jag ska bli bilmekaniker.

Jag kan inte säga vad, men jag hade hoppast lite mer på skolan, när vi kom hem sa mamma att jag skulle gå enegi på Linden.

Pappa tycker jag helst av allt ska bli elektriker, men tycker energi låter bra.

Mamma sa att jag skulle bli förskollärare när jag smsade Moster Mona om barnvakts-jobb.
Jag sa att det finns inte förskollärare med Gallardos.

Jag tycker jag kan få en miljon och göra vad jag vill.
Jag skulle åka till Afrika och Paris. Jag skulle kolla runt i världen, se vad som passade bäst och sedan köra på det, som passade bäst alltså.
Jag vet inte vad jag ska välja, jag har bara gått i skolan i hela mitt liv! Jag vet inte vad jag vill, hur skulle jag kunna veta det?! Har jag någonsin fått reda på vad en polis gör när den inte är med i Wallander och skjuter rånare?

Jag kanske ska bli deodoranttillverkare. Eller mattknytare. Varför inte cirkusartist?

Eller säng provare. Nu ska jag tänka, det ska vara klart på fredag. F*N. //H



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela