J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Jag vet inte varför

Publicerad 2010-04-10 15:54:37 i Allmänt

Vi pratade lite om bilar efter maten, mamma sa att det finns en kille i Vingåker som har två Lamborghini. TVÅ st! ! !
Kan han inte dela med sig lite?!

Jag frågade pappa vem det var, han är rörmockare sa han.
Nu har jag bestämt mig, jag ska bli rörmockare.
Jag kunde inte hjälpa det, men jag kunde inte hindra tårarna, de bara kom när pappa sa det. Han har tydligen någa snabba BMW oxå. Då grät jag mer.

''Ja, du kan säkert få åka en tur.'' sa pappa. Det skulle inte gå, jag skulle inte kunna röra mig på en vecka sen! Jag skulle skaka av adrenalin och endorfiner, jag har problem med denna texten nu, händerna far lite som de vill.

Tänk om jag någon gång köper en Gallardo. Shit, det är stort.

Energi here I come! //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela