J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Jag och kompassen passar, det är den där j*k*la kartan som inte vill sig

Publicerad 2010-04-21 23:18:38 i Allmänt

Jag kom i mål sist idag när vi orienterade. Eller jag mötte Julia och Sanna på vägen, så vi kom sist. 
Jag var berädd, hade förberätt mig med kompass-lektion på morgonen ( med en mer eller mindre sovande pappa. ) gjort kaffe, brett mackor, tagit med extra skor, strumpor, byxor, jacka, tröja, rubbet! Hade tillochmed pluggat karta, hur kunde det bli så fel?

Jag hittade inte kontroll två, var tuvngen att ringa Jossan ( som redan var på väg till fyran med Amanda och Johanna ) och fråga vart sjuttan man skulle. Träffade på två andra som inte heller hittade, så vi slog följe och traskade runt.
vi tyckte det var lite konstigt att vi inte mötte någon annan, men tänkte inte så mkt på det.
Per, mentor, ringde när vi hade registrerat oss vid den sista kontrollen, han frågade vart jag höll hus.
Vi kom till uppsammlingsplatsen och det var bara tre lärare kvar, dom väntade på oss.

Men så dåliga var vi väl inte?

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela