J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Ja, det blev kväll idag med

Publicerad 2010-04-15 22:39:03 i Allmänt

Jag lyssnade på Nationalteatern nyss, men på spottan fans bara en låt och efter några gånger... Ja, jag bytte till Melissa Horn, och blev grymt besviken!
Thåström nu.

Pappa lyssnade på Nationalteatern när jag skulle lägga mig. Jag frågade vad han lyssnade på, han sa ''Ja, det är väl innan punken.'' Progg kontrade jag med, tänk vad man lär sig i skolan! xD

Jag tog Lisa på tur in till Wingfeald och gymmet med Amanda och Becca. Jag är nog inte så stark som jag tror... Ska man skratta eller gråta? ;)

//H



What?! Är det DOM?? Där ser man..



Den här lyssnade far min på. Nattis

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2010-04-16 06:17:11

Skratta tycker jag, och du är stark, på alla sätt och vis!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela