J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

innan jag dör har jag oxå varit i alla städer

Publicerad 2010-04-02 22:09:08 i Allmänt

Jag vaknade hos Becca idag, vi åt frulle ( de hade några jättegoda bröd, typ chiabatta med frön och jox, ''man blev göör mätt på två tuggor-stuket var det, mumms! ) sen tog vi en lång promenad, det var härligt, solen gömde sig bakom några moln och det var lerigt i skogen, men det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder och varför har man tvål och vatten om inte för att tvätta bort lera med?

Sen tog jag Lisa till Klockarbol och slingade hår. Mina slingor syns inte så mkt, men det är ju pigment i håret så jag kör med lite silver schampo så får vi se!
När jag kom åkandes över gårdsplanen hem, skådade mitt södra öga något gult vid huset. Corvetten! Wiiii! =D Pappa och jag tog en tur till Wingfeald och köpte godisägg till mina blivande cupcakes.

Mamma och jag gick en sväng oxå, vi hämtade salixpinnar till greta ( mammas kanin, hon blir 10 i år, wow ) och så klart gick jag i diket, jag hade gummistövlar. Jag sa till mamma att det är kul att vara orädd och det var nog det bästa jag sagt på ett tag. Det är så himla kul att vara orädd! Eller hur?

//H

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2010-04-03 12:47:18

Du får lägga in en bild på dig med där slingorna syns tycker jag :) hihi, puss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela