J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

''Drömmen om en flicka varm och fin''

Publicerad 2010-04-16 23:13:23 i Allmänt

Just nu kollar jag lite på John Bauers hemsida. Jag letar efter ett telenummer, ska höra med dom om man kan ha ridning som idrott på sam-idrotts programet.
Jag fick brevet igår, jag kom in på de jag sökte. Nu ska man bara bestämma sig, shit. Tänk om jag inte gillar rör, om jag inte tycker det är kul att kröka rör. Jag vill inte gå sam på Duve, tillochmed pappa säger att det inte är någon bra skola. Men jag vet inte om jag kommer in på sam idrott i Norrköping om jag ändrar mig från Energi till det. Det är ju en friskola. och det här ska ju inte spela roll, men på Linden ( Energi ) får man en mcbook pro, på JB får man en HP tror jag. Jag veeeet att det inte ska spela roll, men om jag inte har nåt annat att gå på, om allt annan är 50/50.

Det är inte helt enkelt det här och jag tycker inte syokonsulenten vi har är så där som jag skulle vilja. Det känns som den bara sitter där och nickar, delar ut papper och nickar igen.
HJÄLP MIG!!!!! //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela