J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Det är logiskt!

Publicerad 2010-04-24 19:12:02 i Allmänt

Hv vann. Josefine Hultgren gillar detta!
Jag såg inte matchen, men mamma höll mig posted.

vi dansade i Nyköping idag, det var jättekul! :D Det var en rätt stor scen, inte så mkt folk, men dom som var där var jättepositiva, slutade nästan inte klappa händerna. Sånt är kul.

Jag befinner mig för tillfället hos Johanna, vi ska kladda på lite smink och sen far vi till Bärnstugan där det är 20 års kalas!

Amanda har kollat på Bounce idag, deras avslutningsshow och jag är yttepytte avundsjuk, det erkänner jag. Hoppas hon hade kul!

Nu ska jag kila ut och hämta min lilla väska med mitt lilla smink. ;)
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela