J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

And I'm free

Publicerad 2010-04-02 21:58:53 i Allmänt

Igår hade jag mkt mkt mkt mkt kul!
Bacca, Amanda och jag promenerade i solnedgången, bastade och blev av med hud, picknickade nere vid sjön med perfekt kladdig kladdkaka med matlanigs yoghurt, godis och annat gott.
Innan vi gick till sjön sminkade vi varanndra, egentligen helt meningslöst, men man känner sig fin(-are) med smink, iaf. jag. Amanda och jag skulle måla Becca och just när vi skulle gå lösa lät det som hon sa ''gör inget som inte är fint.'' Oho, där ökade inte alls perssen, nej då! Hon sa ''det gör inget om det inte blir fint.'' Rätt kul felhörning..

Det var ju mörkt ute när vi gick till sjön, och innan vi gick lät Beccs mormor Gunilla meddela att det fanns vildsvin runt i kring. så med nerverna på helspänn ( iaf. mina ) och två små ficklampor traskade vi ner till sjön, släpade fram en stock och slog oss ner.
Vi dansade tjenobyl-barnet, arabiska tanten, pumpa cykeln och både rasta och klappa hunden (!) och vad lyssnade vi på om inte... just det, Kapten Röd. U-N-D-E-R-B-A-R-T stavs det.

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela