J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

synd om er stackars läsare, ni får i afl inte fyrkantiga ögon!

Publicerad 2009-09-29 15:45:31 i Allmänt

japp, det var ett tag sen, medhålles.
jag ska rida idag! KUL! har frida och vi ska ha dressyr. längtar. nu kollar jag på made, det suger. och läser bloggar så klart! hur kan man gå in på internet utan att läsa bloggar? fast det var typ en vecka sen jag överuvetaget öppnade datan, eller igår, men det gills inte jag skulle bara ladda in lite musik. winnerbäck och hellström, det är en bra kombination det! igår var det tekväll, kan man kalla det annat äm lyckat? vi gör ju inte någ spec, förutom dricka te, fika en massa, skratta en alot, gå på toa och prata. men det behövs inte mer! har man bara underbara folk omkring sig så räcker det gott. längtar redan efter näsat måndag.

åh, dom spelar en låt på tvn, take on mi, take me on. take on ni. typ. BRA låt! jag är tveksam om jag skulle klara mig utan musik. eller det är klart, jag skulle väl lära mig leva med det, men innan man lär sig leva medv det. herregud. vill inte tänka på det.

det käns som jag har en hel massa saker att skriva, men känner mig stressad och då går det inte alls. det kanske kommer upp mer ikväll, tror inte det men. eller jo, jag har sovmorgon imorrn, så vem vet? //H
ps. min mobil skickar inte sms längre, kom igen! den är ju typ 2 månader! fy var glad man blir, NOTTT!!

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2009-09-29 21:52:37

jag tror låten är med gruppen "aha" typ.. och jag saknar dina uppdateringar, gör en liten behöver baravara en mening, då och då iaf? (a)

Postat av: jennifer

Publicerad 2009-10-01 11:29:15

rider du maries häst frida? :)

Postat av: jennif

Publicerad 2009-10-02 14:59:05

jag bloggar inte, jag bara läser massa bloggar, :P men du kan ju svara i bloggen under kommentarerna :)

Postat av: josefine

Publicerad 2009-10-02 17:02:15

till jennifer och andra i denna värld.

vad bra att du sa det! alltid lär man sig nåt nytt. ;) ne, jag har inte ridit henne... rider du?

Postat av: jennifer

Publicerad 2009-10-08 21:47:25

Haha. Ja. Man gör ju oftast det. :)



okey, vilken frida red du då? :)

lite grann :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela