J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

nu när johanna åkte kännde jag bara för en sak..

Publicerad 2009-09-06 20:29:23 i Allmänt

.. blogga. ja, varför inte. hålla er update i mitt liv. idag hade vi brunsch med några från bröllopet. det var kul! det visade sig att sandra gillar bilar, så då var hon ju tvungen att åka en tur i vetten och sen sa vi att hon var välkommen tillbaka i vinter, när det är is på sjön. ;-) det vore askul!

johanna var här, alltid lika lyckat! vi snacka, åt ( åh, mumma!! )  kolla på the hunting in cannedicut ( staving?) den var gööör bra! det handlade om en kille som hade canser, dom var lite fattiga och så. dom var tvugna att flytta in till staden, dom bodde på vischan. så dom flyttar in och direkt när dom kommer in i huset så märker killen att det är något där. sen händer det massa saker, han ser grejer, blir lite galen, träffar en urskön gubbe om sedan hjälper dom att bli kvitt problemen. till saken hör oxå att huset är ett föredetta bårhus.. den var jättebra! har du inget att kolla på så är det ett tips! 

funderar på om jag ska ta en promenix, klockan är snar halv 9, det är mörkt. ne, jag låter bli. kanske kan gå upp tidigt imorrn och knata, hm, då måste jag lägga mig nu. ee, skit samma. det blir nog en vanlig söndag, jag ligger uppe tills klockan är allt för mkt och så blir det en tröttsam måndag. fast i morrn ska vi ha tekväll och det ser man fram emot! vi ska va här. 

jag gjorde ostkaka igår och den blev super! ska ha i lite bittermandelolja tills nästa gång bara. tror jag ska lägga upp ett brödrecept oxå, ( haha, åh vad gamal jag låter! det ni, en 80- åring som bloggar! ) men det är så lätt att göra så man måste bara baka det, gott är det med! mamma kokade plommonmarmelad igår och en varm brödbit med marmelad går inte av för hackor det ska ni veta! 
nu ska jag gå ner och moffa i mog någe gott! tjing ting//H
ps. imperiet ÄGER!! 

Kommentarer

Postat av: johanna

Publicerad 2009-09-07 22:28:12

eftermiddagen var toppen! och yes, imperiet is the shit ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela