J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

golfgolfgolfgolfgolfgolfgolfgolfgolfgolfgolfgolf

Publicerad 2009-09-23 17:23:31 i Allmänt

det var kul att spela golf! det var jättekul! och det gick ganska bra för att var första gången. vem vet, kanske börjar jag spela golf. fast det kostar en del har jag hört, men jag känner ju lite folk som spelar så man skulle ju inte va helt ensam, det är ju bra. och så får man motion, en hel del. kan ju spela med Anne, haha.
vi fick sluta tidigare, ( tack anne och carro som säkert lusläser min blogg ) så jag kom hem åt, kolla på tv, sune och hans värld, sedan sov jag i ett par timmar. nu är klockan helt plötsligt halv sex och jag har fortfarnade inte sprungit, pluggat so ( glömde boken och det finns inte ett piss på internet, ) ritat balklänning eller fixat bilduppgiften. och nu säger fredde att det är mat, så jag återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela