J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

lingonsylt+ allt= GOTT

Publicerad 2009-10-07 21:46:42 i Allmänt

jag tror att man kan ha lingsonsylt på allt och det blir gott, jo jag tror faktiskt det. på macka, till potatis, till kött, på flingor, på korv med bröd, på hamburgare. har jag fått med allt nu tro? jaja, ni fattar grejen, det är gott och borde ätas mer. enligt mig. jag satt vid bordet och slöa lite efter maten, när jag såg att på syltburken att det stod typ ''svenskt teaditionellt recept.'' då blev jag lite arg och tänkte att jo tjena! dom hade säkert surhetsreglerandemedel, komserveringsmedel och allt vad som nu stoppas i burkarna. sen blev jag värsta glad när det bara var lingon, socker och pektin i. nu börjar tv:n igen. återkomer..

Kommentarer

Postat av: Josefin

Publicerad 2009-10-07 22:13:24

du och dina konstiga matvanor! hahah :) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela