J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

with a goal and with a dream

Publicerad 2009-11-05 20:00:35 i Allmänt

lyssnar på broder daniel, bra shit det här asså! har visserligen bara lyssnat på shorline och burn heart burn, men dom är nice.
nu har ni öppnat en kokosnöt. den var god! smakade inte så mkt kokos, trodde det.. men det smakade gott. amanda sa att i Tanzania hade dom haft kokos i ris och det var tydligen jättegott, så nu vet ni vad som står på middagsbordet på hullagård imorrn! ;) måste bara höra mig för om det är köttet eller mjölken som ska användas.

jag har bästa schemat för imorrn! jag vill köpa en jacka på teamsportia och så tycker jag vi ska se bröllopsfotografen. har framfört detta till mor min och hon vill oxå se filmen. någon mer som vill hänga med?
jag vill skratta, mkt! och jag har fått för mig att man skrattar till den filmen. någon som har sett den kanske?

käka nyss en rå vitlöksklyfta, inte gott. tuggar tuggummie som en idiot. 
   det är väl inge bra på tv ikväll så jag antar att datan vackert får ligga kvar i knäet.
åh, kom på en grej! benny har ju sår på ryggen och han ska ju helt inte slicka på det, så när han gör det så brukar jag säga till. ( ja, jag pratar med katten, men det SKA man göra! ) idag så låg han i ena hörnet i farstun och slickade på såret. jag sa till honom flera gånger. till slut gick han in under skohyllan och la sig där. haha, lite sött tycker jag. det visar ju faktiskt på en viss inteligens. //H 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela