J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

tolka det!

Publicerad 2009-11-30 22:44:12 i Allmänt

 
Jag vill ha någon som lika gärna lagar romantiska middagar som rejäl husman.
Jag vill ha någon som tvättar, viker och stoppar in i garderoben.
Jag vill ha någon som städar hela huset utan att tjata.
Jag vill ha någon som ger mig en puss på kinden och säger att den älskar mig.
Jag vill ha någon som ger långa, intensiva, romantiska kyssar.
Jag vill ha någon som håller om mig när jag gråter.
Jag vill ha någon som skrattar åt mina usla skämt.
Jag vill ha någon som mer än gärna tar bort håret ur duschavloppet.  
Jag vill ha någon som fixar stoppet i toan.
Jag vill ha någon som kan berätta för mig hur jag ska gå till väga i mitt livs stora val.
Jag vill ha någon som gillar min plupp.
Jag vill ha någon som gillar min envishet.
Jag vill ha någon som spelar min musik på radion.
Jag vill ha någon som tar ner alla blöta handdukar från mitt rum och hänger upp dom i vårat badrum.
Jag vill ha någon som ringer tvopperatören när TV:n krånglar.
Jag vill ha någon som torkar mina spyor.
Jag vill ha någon som går ut med hunden när jag inte vill.
Jag vill ha någon att gå ut med hunden med.
Jag behöver ha någon som älskar mig.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela