J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

svininfluensan!?

Publicerad 2009-11-05 16:44:55 i Allmänt

jag har ont i halsen, huvet och så är jag ständigt trött. läste på ett plakat hos tandläkarn idag att det var några symtom för A (n1hi)
men jag är inte så orolig. än.
idag var jag hemma från skolan. Jag sov, det var sköönt! Sen borstade jag tänderna och åkte till tandläkaren. Jag har jättefina tänder och nu kommer det dröja 2 år innan nästa kontroll, just för att jag har så fina tänder. Bra va? Finns alltid något positivt med att leva. så om jag dör kan man ju använda mina tänder till nåt, typ halsband eller så. vore väl fint? Medge att du skulle bra gärna vilja ha mina kvarlevor hängandes runt halsen. ne, fy vad äckligt.

och så har jag gjort extramatten, lätt som en plätt, ganska iaf. jag satsar på att knata iväg till skolan imorrn, hoppas jag mår bättre då. eller jag mår ientligen inte så dåligt, men om jag skulle gått till skolan idag, skulle jag inte må bra, så mkt vet jag.
pappa kom hem idag. han hade med sig honung från Riga, har inte smakat än, locket satt för hårt.

nu har jag inget mer att framföra här. hej då! //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela