J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

ska vi gå ut och leva livet du och jag...

Publicerad 2009-11-26 21:38:45 i Allmänt

...Den lilla tid som vi har här.
Gå ut och se om det har hänt nåt nytt idag. Nu när alla blickar bakåt.
Änga er åt gårdagen ni, men jag är inte road utav nostalgi.


Jag kan förstå om ni tycker jag har konstig musiksmak, men jag är ganska såld på Uggla för tillfället faktiskt!

Det är så lilla ställt att ni tror ni har svält för ni saknar en swimmingpöl.
Allting som jag vill kan jag göra.
Första gången som du ska falla ner i gråt. Första gången som du ska tigga om förlåt.
Första gången som du är riktigt kär.
Fint va?

En annan sak som är fin är grannens...
birka igen
Birka! ''söt som snus och med hela huvet fullt av bus!'' visst är jag bra på att rimma.
nej då, hon är inte så busig, men otroligt charmig och snäll. Om man sätter sig i boxdörren så kommer hon fram till en, pussar lite, nosar lite och sen bara står hon där.
birka
sa ju det! SÖT! S Ö T och tjock.
jag kommer ju va utan data tills på lördag em, så vi hörs inte förens då! men simma lugnt alla glada! eller nej förresten, dansa på borden och visa lite framfötter! Eller gör något annar kul. //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela