J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

ridningen gick sissodär

Publicerad 2009-11-10 21:24:50 i Allmänt

hästen jag hade tog korta, snabba steg. den kombon är inte vad jag letar efter hos en häst. fast läraren sa att det gick bra. jag håller nästan med. jag hade inte Pinnen, jag hade sett fram emot att rida honom. han är en bra häst, Anton är det inte. inte för mig iaf. jag gillar inte ponnysar. dom är  väl söta, men så mkt mer är det inte. D-ponnysar går bra, allt under det är fett lame!

snart kommer mamma hem, imorrn är det dans, om en vecka ska jag på kryssing, om två veckor ska jag till Globen, om ett halv år har jag gjort gymnasievalen. och om några år skaffar jag egen bil och försäkrar det i mammas/pappas namn. det blir billigare så. Och någon gång får vi hoppas att jag bara kan va nöjd. Det kan bli svårt, men jag hoppas det.

imorrn ska jag klämma pormaskar! //H

Kommentarer

Postat av: sofi

Publicerad 2009-11-17 14:33:26

haha du.. anton är D-ponny xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela