J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

nu har brudsen åkt och här sitter jag och kollar på ullared.

Publicerad 2009-11-02 21:10:20 i Allmänt

det är ju helt sjukt vad man kan göra tv om. men visst är det härligt att det finns så goa människor. eller det är kanske bara ytterligare ett bevis på att folk är just folk. det är ju skönt att veta, så man slipper undra om det är en utomjording eller en verklig person man möter på gatan. för ibland kan man undra, det måste ni hålla med om!

igår gick det upp för mig att inte sjunger ''vi måste bidra'', som jag trott. låter heter ju tillochmed ''nu måste vi dra''. fast håll med om att det låter som dom sjunger vi måste bidra.

      nu ska jag göra nåt annat, tex. drömma om en ball bil att fräsa runt i, eller kanske en supersnygg kille.. hehe, jag kan inte skriva namn, då kan det bli pinsamt. fast det kanske är bra, det man ju hända att han får reda på av jag tycker om honom och så vitt jag vet är han singel. jävligt romantisk, om man uttalar det fel ialf. eller jag tror det uttalas på ett sätt och mamma på ett annat. aja, snygg är han! och jag är övertygad om vi skulle passa som handen i handsken. det ni! puss&hej//H


kaffe passar ju inte så bra på en måndagkväll, men kaffe är en helande dryck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela