J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

morsning!

Publicerad 2009-11-23 13:00:23 i Allmänt

vaknade för en halvtimma sen. det betyder att jag har sovit i mer än 12 h. jag är imonerad av mig själv, brukar bara kunna sova i typ 9 timmar.

Fredagen: vi gick i skolan, gjorde no prov ( gick bra ) gick hem till Becca, gjorde chokladbollar ( ! ) snidade om till partylooken, sen åkte vi ut till Marsjö. efter lite fix och trix hade vi festlokalen klar och då började det droppa in folk. sen var det fest. jag har inte nå vidare kul måste jag erkänna. vet inte varför, kanske för stor blandning av folk. Antingen ska det va äldre personer, eller jämngamla. Jag väljer helst det förstnämnda. Dom kommer man inte träffa i skolan på mondagmorgon. + att äldre har oftast lite mer att säga och det finns mer fördelar med att ha varit i livet längre än mig och mina kompisar, men det tänker jag inte skriva här!
Ja, senare på festen började saker och ting gå lite överstyr, en stol gick sönder, ( fast det kunde man laga.. ) någon ( nämner inga namn. ) råkade spy ner sängen. och då var ju någon tvungen att ta hand om den nerspydda, jag gjorde det. fast jag hade ändå inget kul för mig, så det gjorde inget.
Tack alla som hjälpte till att städa!
Jag vet inte varför, men Matte Bäckström känner igen mig. Visst, vi var på samma skidresa förra året, men vi träffa honom på nyår förra året och då var det första han slängde ur sig '' HULTGREN; det är ju du! '' ja, visst var det jag, men hur sjuttan visste han det!? Jag har inget emot det, det är ju bra att folk vet vem jag är, men hur vet han? vi har ju inte direkt träffats eller vad man ska säga. Han var iaf. snäll och hjälpte till att städa och han erbjöd Jossan skjuts som bor typ 2-3 mil därifrån.

här kommer en bild på min frulle. F- R- U- L- L- E

 julmust och filmjölk. julmust är gott! tur att det bara finns två gånger om året! ;) ( martina på morgon passet dricker 2-3 liter om dagen! ) Jag gjorde iordning en macka oxå, men är inte direkt hungrig. nu ska jag klä på mig och gå ut på en liten promenad, ta lite bilder och njuta av min lediga dag. ha! xD //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela