J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

min dag, min härliga dag

Publicerad 2009-11-13 21:23:02 i Allmänt

idag slutade vi halv 12. jag tänkte att jag skulle gå och simma. Jag traskade dit och upptäckte att det inte öppnade förens om 45 min. Jag gick till macken och köpte en macka, mumma, sedan satte jag mig på en bänk och åt och läste bok. inte så kul, men väntar man på något gått så...
det var härligt att simma, mina lår är slutköra idag. återkommer till det sen.. jag fick en komplimang för att jag simmade bra. alltid kul när folk säger så. Det var en gamal man som kom med den komentaren. Jag tycker det är bra att äldre oxå rör på sig. Jag blir glad när äldre herrar och damer är ute och går med rulatorn, eller så är det rulatorn som är ute och går med damerna och herrarna, kan se ut så ibl. ;)
efter simmet hämtade mamma mig, vi hämtade mina kakor och jag lyckades nästan sälja en burk till Lasse Lind vikarien. han sa att han bara var vikarie ( jag sa att han kunde bjuda eleverna, han ville inte riskera att bli tjock. då sa han att han bara var vikarie. Då blir du en omtyckt vikarie sa jag, sen skulle han inte ha några. det var lite komisk, i min värld iaf. men jag har några burkar uttingade. bra bra. 
 
jag hade idrottslektion idag, det gick ganska bra. jag gjorde ett bra jobb, vetti sjutton om alla andra gjorde ett bra jobb. MVG till mig! wiii! Det spelar ingen roll hur mkt man försöker sabba för mig, jag är ändå BÄST! hahahahahahahahahahaha! suck on that mothafu**ers! hehe, inte till mina kära läsare så klart, men till vissa i min klass kanske. nedå, eller om jag skulle göra samma sak på deras lektion skulle dom va förbannade i evighet, men sån är inte jag! jag är en glad prick! så det så.


hm, hänt någor mer då? jo, jag va inne på jc och provade en klänning, jättesnygg! alla har nog sett liknande. typ som trikå upptill och volanger nertill, supercute! jag köpte den inte, har lite grann köpstopp tills vi åker till stockholm. men jag tänkte att en sån där kan väl inte va så svår att sno ihop! lite tyg bara. så det är mitt projekt, det får bli det isl. för fotboll. om jag genomför detta kan ni räkna med update på bloggen för när jag väl åstakommer något, då ska jag visa upp det! jag kan visa upp misstag oxå, men jag, låter drygt, kommer inte på några. det är som på utväcklingssamtalet när man ska skriva in vad man är bra på. ska man printa in allt sånt, då sitter man ju där dagen lång. det ÄR så. man har mer grejer man är bra på än tvärt om. av det man har provat ial. så ÄR det. 

    imorrn ska vi rida hos pau. kul! ses då pau! Hej då! //H

ps. sänder en hälsning till Amanda som har tagit vaccinet och har ont i både det ena och det andra kanske. och johanna för nu har hon inga halsmandlar kvar och bra gick det visst. :) pussar på er darlings. lööv 2 u! ds.

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2009-11-14 08:02:11

löööv 2 u 2!

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-11-15 22:24:21

och en kärlekshälsning från moi också! jag älskar er, massor. <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela