J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

lagom trött, sliten, hes och jä*ligt glad josefine som sitter vid datan

Publicerad 2009-11-22 22:02:04 i Allmänt

Jag har sovit 40 minuter det här dygnet. Hade just kommit upp till hytten och jag borstade tänderna i sängen, och somnade. sen gick Fredde och moi till relaxen. Det var väl förtjänt för nattens bravader. ;) Det var skönt, bara ligga och slappna av.

Jag ÄLSKAR att dansa! Det är sååååå kul! Jag tycker synd om dom som inte håller med. ni har aldrig dansat på riktigt kan jag säga. tyvärr så stängde dom dansgolvet redan klockan 3! Jag trodde dom minst skulle hålla på till 5 eller nåt, men icke sa nicke. Jag har aldrig riktigt fattat vad det betyder, men det låter kul, och eftersom min blogg är kul...! Jag trodde iaf att folk inte skulle gå och lägga sig när musiken slutade, men det gjorde typ alla! Det var som att sätta en nål i en ballong, alla bara försvann. Men det finns ingen som kan stoppa mig klockan tre på natten när musikens puls fortfarnade dunkar i bröstet. ( visst skulle jag kunna bli poesiare, vad heter det? Jag har tappat ordet. hm.. ) Vi körde air hockey, jag var väl inte så där vidare bra, men det var kul och det är allt som räknas, iband iaf, körde bil och ni vet en sån där motorcykel som gungar i sidled när man ska svänga. Det var kul! fast när jag tänker efter var det nog passageraren som styrde.. Det var kul ändå! Ni kanske är lite trötta på att läsa ordet kul hela tiden, men det var KUL! hela tiden. 
inte för att jag har åkt så vidare mkt motorcykel i mina dar, men det där var nog den roligate turen på lääänge! iaf. mellan åkturerna. mohahahahaha

imorgon är det tekväll och jag kan knappt bärga mig! Jag gillar mina undebara vänner sååå mkt. jag gillar dom för hela dom, som dom säger ''även solen har fläckar.'' men jag gillar solen ändå! 

Dom hade ett piano på skutan och har man en himla begåvad person med så kan man ju inte låta bli. viktor Larsson säger jag bara. eller inte bara, men han har skills den killen. jag föreslog att han skulle bli skådis först, sen började han sjunga och spela oxå. Musikalartist är ditt blivade du viktor. Inte elektriker, musikalartist. Inte för jag tror du läser, men din kära mor kanske gör. vad vet jag? 
när vi hade suttit där vid pianot ett tag kom en vakt och sa att vi inte fick spela mer. ( då fick jag reda på att dom har fylleceller på en färja. no worries mates, jag frågade. ) då var det någon som föreslog air hockey och inte tackar man nej till något sådant barnsligt kul!? 
Jag har träffat en begåvad kille. Mattetönt. Han kunde allt, eller vääääldigt mkt iaf. Martin fick ett litet brakedown där. Jag är mäkte imponerad, han kunde 40 (!) decimaler på pi. fatta! 40 st! jag kan två. Vi hade en liten tävling, jag tror dock att jag loosade ganska hårt. 
jag har haft en sjukt bra helg, sjukt bra. och om det är någon som vill bjussa på en kryssning så gärna för mig! 


mi hemana y mig själv. Skrev spanska prov i veckan, har inte fått tbx dom än, men jag har ett G iaf. Fast nu har jag bestämt mig, jag ska lägga ner ännu lite mer tid på skolan. eftersom jag inte vet vilken linje jag ska gå, så ver jag ju heller inte hur många poäng jag behöver. plugga plugga plugga, och åka på kryssning någon gång ibland. ;)

ja, den där bilden duger väl? japp det gör den! ska se om vi hittar något mer kul.. är inne på freddes
ne, jag hitta inget kul att lägga upp för hela världen. nu ska jag snart gå och lägga mig. imorrn kommer mer, för jag är ledig så då kan jag blogga en hel dag! wiiiii. det är ju bra, om ni orkar läsa så klart. annars kan det ju kvitta! kan ju hoppas det bilr fint väder så man kan ta lite fina bilder. Det är ingen som orkar läsa en blogg med bara text. haha, ska jag säga kanske ni tycker nu, men funkar bara allt som ska funka när man laddar upp bilder, då blir det bilder. tack till alla som va med och förgyllde min helg! spec. lördag natt. ni äger, jag med. hej då//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela