J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

''jävla syokonsult''

Publicerad 2009-11-24 21:38:47 i Allmänt

idag har jag varit hos Anna-Lena, syotanten, det gick bra. Vi kom fram till att vi skulle åka och kolla på Hallsbegs nästa onsdag, kolla sam-ekonomi. Ska även kolla John Bauer sam- idrott. Båda dom kan i framtiden leda till ett yrke inom polisen. Jag vet inte vad jag vill, men polis är väl ett rätt ok yrke? Man får tydligen inte så bra betalt som Gunvald och Vallander, tyvärr. Eller det beror väl på hur högt upp jag vill klättra på karriären. Jag vill tjäna en del pengar, men jag vet inte om jag vill bli kriminalare. Kanske obducent? Då ska man nog gå NV förresten. Jag bilr alldeles vimmelkantig så fort jag tänker på det. Det finns ju hur mkt som helst! Vet man bara vad man vill så är det ju inga problem att hitta en skola, vet man inte vad man vill är det betydligt svårare. Jag hoppas det blir bra i vilket fall. Om poliser skulle ha högre lön, då skulle det inte va något snack om saken! Fast åandra sidan så vet jag inte hur mkt dom får.. Det kanske jag ska kolla upp innan jag dissar det totalt.

Amanda och jag gick hem till henne och kolla på underbart söta kattungar. Vi kollade på bilder från helgen oxå, hann tyvärr inte med så mkt disskutioner, var tvungen att gå på mötet.. Helst av allt skulle jag stannat kvar hos Amanda, mysa med kattungar, en feting bra vän och en data. Det skulle va najjs! Men plikten kallar, sånt har jag inte tid med. Sova kan man göra när man är död, inte sant?

 bildmojängen funka inge vidare idag, så det blir inga bilder. sorry!

kom nyss hem från ridningen btw, varken hästen eller jag var på humör. go natt! //H

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2009-11-25 07:56:40

Men när vi skaffar ungar, vänta du bara, då kan vi mammafika!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela