J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Jag hade en plan

Publicerad 2009-11-29 15:00:26 i Allmänt

Idag är det dimmigt ute, rejält dimmigt. Jag tycker om dimma, luften blir friskare och lättare att andas. synd bara att man inte ser något, lite taskigt när man kör bil och så. När man kör bil ska det vara torrt och soligt, fast solen får gärna täckas över med ett lagom stort moln, så man inte blir bländad när man blåser fram i 200 blås!

Vi ska på Luftslottet ikväll. Jag hoppas den är bra. Ofta tycker jag att ettan är bäst, tvåan är sämst och trean ligger någonstans i mitten.

Jag har städat idag, mitt rum och damsugit köket, badrummen nere, vardagsrummet och hallen. Jag har hängt in kläder i garderoben, lagt tröjor i lådorna och rensat massa smutsigt. Är inte klar än, men vi ska strax äta och sen får vi se vad framtiden har att erbjuda! Tänkte ta en promenad.

Jag pratar inte idag. Jag har inte så ont i halsen, men jag kan knappt prata och mamma sa att om jag snackar så kanske jag börjar snacka så här på heltido och det vill jag inte va med om! Inte! Jag snackar inte, jag väser. Rätt kul entligen, men inte hela tiden. visst är bloggen ett jättebra sätt att uttrycka sina känslor när man inte kan prata? Alla stumma borde ha en blogg. undra hur många bloggar det finns ute i världen. Det är nog en hel del. Undra om folk i Afganistan vet vad den blogg är? Jag bilr lite trött på alla i-lands probelm som kretsar runt oss, med blogg. Hm, ska jag äta köttbullar eller biffar idag? Folk i Uganda undrar istället hur dom ska få mat eller pengar till mat. Helt sjukt, att vi är på så olika nivå, vi lever ju ändå i samma värld.
         hej då! //H
^
en klänning jag köpte

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela