J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

I'm no ones angel.

Publicerad 2009-11-25 15:18:55 i Allmänt

your eyes are so chooking blueueue. Here comes a lover, she is a first class undercover.
Jag gillar Melody Club.

På fredag ska jag till Sthl. kul! Men Amanda sa att dom har flyttat Beond Retro till söder! dumt gjort säger jag bara.. Det är för övrigt det roligaste affären jag någonsin varit inne i. Finns så mkt fint, och fult, som man inte bara kan motstå att prova. Sen att det ser ut som f*n är en annan sak! ;)

Jag vill ha mina skidor! Nu har dom haft 3 veckor på sig att fixa dom, så mkt kan det väl inte finnas att göra på Teamsportia i Katrineholm? Vad kan det ta? En halvtimme på mina kanske, hålen ska borras och så, Freddes kan ju inte ta längre än tio min, det är ju bara att skruva fast och justera inställningarna. inte svårt alls. Dom kanske har glömt bort dom. Stackars dom isåfall. hehe..^^^

Jag vill åka till Österrike nu nu nu ! Lääängtar. Åka skidor, chilla och dansa, kan det bli bättre?

man ser kanske inte så bra, men det är jag på en rail i Vemdalen.


Valley the who igen. Ska köpa nya googles, måste bara hitta ett par snygga. Det finns ju typ inga jag vill ha, tänke kolla i Österrike och Vemdalen, där borde dom ju ha! //H

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-25 17:31:03

Beyond retro finns på drottninggatan 77 också ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela