J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

hela världen ska leva

Publicerad 2009-11-11 18:55:55 i Allmänt

idag har jag haft utvecklingssamtal, det gick bra. Det tog lång tid, men visst gick det bra. Jag känner att jag inte har så mkt att skriva för tillfället.
På fredag ska jag ha idrottslektion. Jag tänkte fixa skivan nu, har inte tänkt igenom låtarna så mkt, så jag hoppas jag har något bra på datan och mobilen. Jag ska oxå ladda hem låtarna från i Lördags, danserna ni vet. Det är faktiskt riktigt ball musik, svårt att hitta takten bara, det är typ 8/9 takter och sånt. Men visst är det bra att träna sånt oxa, inte bara 4/4. klapp klapp klapp, så kan man den. Fast det är sådan musik jag ska ha på min lektionn dom ska springa lite i takt och så, då tycker jag det är lite taskigt att slänga in takter som inte är ''jämna''.

Bloggar mer i kväll, men nu måste jag fixa musiken och gärna göra lite mer skolarbete. //H

   Jag vet iaf hur man bjuder på sig själv!

Kommentarer

Postat av: Fru Silver

Publicerad 2009-11-11 22:02:54

Svar: Ja, kjolen kommer från HM. :) Har en blå också! Ja, jag tror att den fanns i klänning också. Det var förra hösten jag köpte den...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela