J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

hej snygging hej!

Publicerad 2009-11-17 17:42:10 i Allmänt

Jag är inne i en Uggla period. Magnus Uggla alltså, inte djuret. Jag gillar inte ugglor så mkt, dom får hålla sig i skogen tycker jag.
Ska snart äta och sen är det Duveholm för mig. Sam, Natur och Estet är det på schemat ikväll. Är inte så intresserad av dom, men man kan ju kolla in läääget, skadar ju inte.

Becca och jag på bibblan efter skolan, jag hyrde två böcker, kommer dessvärre inte ihåg vad dom hette, men dom verkade bra. Jag kan ju kanske rekomendera dom sen, när jag har läst dom. Om jag kommer ihåg vill säga. Jag ska komma ihåg att Carro är skyldig mig 50 kr för kakor. Har bara 5/12 kvar nu. Go me eller vad säger ni? ;)
Jag är lite orolig för N1H1, eller vad den nu heter, jättemånga i skolan ( då menar jag jättemånga! ) är hemma. Bara för att dom är hemma behöver ju inte det betyda att dom har influnsan, men man kan ju anta.. Folk kanske stannar hemma om dom är förkylda oxå, just för att va på den säkra sidan, det uppskattar vi som är friska kan jag säga! Jag har inte alls lust att li sjuk, jag vill inte och jag har inte tid med det.


vi kollade på Fight (-ing? ) idag. Den var jättebra! Jag blev jätteglad när jag såg den. Den handla om en muslimsk tjej som inte fick träffa vita killar och inte träna Kung Fu, men det gjorde hon ändå! Visst blev det lite konsekvenser, men det var det värt tycker jag! Den rekomenderas stark. //H


så här såg jag inte ut idag. hårknutarna åkte ur, så det blev en stor knut av det hela ist.
annars dars denna kreaktion med en lång stickad, TP kängor och röda luddiga strumpor.

hitta inte bilden där jag gör Kung Fu pose, så det blir en på förra årets tomte ist! tjing tjing!//H

ps. tycker ni jag ska börja använda ordet gitta? istället för tjing tjing alltså.. funderar på om jag gillar det eller inte.  )

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-11-17 20:05:53

jag kan bara säga att jag gillar INTE ordet gitta :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela