J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

hej alla lästare!

Publicerad 2009-11-12 20:08:24 i Allmänt

idag har jag inte gjort något spec. tyvärr. fast kakorna som vi beställde har kommit. vi ska sälja i klassen, det är ju bra. jag slutar 12 imorrn, då ska jag simma och gymma, sen ska vi (mor&moi!) hämta dom. sen ska vi hämta skidorna. jag lääängat tills det bilr snö. jag längtar en hel massa för att vara ärlig.

nu vill fredde ha datan. jag ger med mig, hon har något i skolarbete.

jag snackade med Therese idag på bilden, eller hon snackade med mig, hon gjorde en pil uppåt på mitt VG. :) det trodde jag aldrig om mig själv. *stolt*. hon ska förresten köpa kakor av mig. det gillar jag med. :)
annars händer det inte mkt i min, för tillfället, tråkiga värld. ja, det ÄR sant, det händer ingenting just nu. eller fingrarna skriver inte av sig själva iaf, som dom gör alla andra veckor. dom kanske har svininflunsan. tänk om mina fingrar ruttnar, det skulle nog er lite kul ut. synd att det redan har varit halloween.

nu ska jag och mamma titta på Nicklas Mat. hej då! //H

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2009-11-12 21:00:47

Hallå baconflue har kommit till Vingåker nu...! På riktigt!!! :O Jag vaccinera mig i dag förresten, det gör faktiskt lite ont i armen inte BARA somo folk hittar på faktiskt..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela