J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

gårdagen

Publicerad 2009-11-04 09:16:21 i Allmänt

igår var en underlig dag, det började med att jag vaknade med en härlig, nem undrbar, känsla i magen. vet kanske varför. sedan gick jag till skolan, var glad ett tag. rättare sagt en timme ganska exakt. sedan gick det utför. jag är inte jättebra på matten, inte sanorlikhet iaf. och jag varken vill eller orkar förklara vad som hände, men man kan sammanfatta det så här: jarre säger: ''gråter eller skrattar hon.''
ja, ska man skratta eller gråta? jag börjar med att skratta, sedan övergår det till gråt. eller för hoppnigsvis rinner bara tårarna, annars blir det fulgråt, när man försöker hålla det innom sig och det ser ut som hela ansiktet krampar. få förhoppningsvis rinner bara tårarna. och jag har slutat bry mig om folk kollar eller inte. ja! jag grinar! men det gör du med ibland. bara det att mina hormoner inte är där dom ska nu. men ja, jag gråter! 
idag har jag pappas mjukisbyxor, finnar som inte syns ( hoppas jag ) och fult tråkigt hår som vägrar göra som jag vill och bara går sin egen väg. oo, jag har lyckats! mitt hår är modigare än jag. suck.. 

aja, det gick ASBRA att rida igår, jag red pinnen och det var nog tur att jag inte malde ner honom till köttfärs ändå. ( syftar på förra onsdags inlägget... ) eller det var kanske blodpuding han skulle slutat som.. det var vilket fall jättekul igår, ocj tack Gud för det! annars skulle jag skjuta både mig och hästen tror jag. 

fast jag gillar att tänka på mr:? vad jag nu bestämde att jag skulle kalla honom. då ser jag ett litet ljus mitt i mitt stora mörka hål, som bara suger energi. ne, men jag mår bra. det känns bättre att inbilla sig det iaf. fast jag har det bättre än små utsvulta ungar i Chad. 

        hej då! //H 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela