J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

försöker installera något. hm

Publicerad 2009-11-26 21:12:49 i Allmänt

Jag är nog en av de smämsta på datorer. Jag använder ju ändå en data en gång om dan, något måste jag ju veta, men nja, jag är inte så säker på det. Just nu försöker jag installera Adobe Flash Player, jag har gjort det förut, men nu vet jag inte längre.. Nästan pinsamt att skriva tillochmed! Men jag kan blogga iaf! ( även om jag inte vet hur man gör en ny header.. ) Det står att jag ska klicka på en grej, men när jag klickar på den så kommer det inte upp vad som ska komma upp enligt instruktionerna. Jag blir lite lätt galen på datorer ibland. Nu kan jag inte spela Jhonny Cash! //H



om ni inte ser det så är det min data som jag slängde i elden. ( det står HP på, lite litet bara.. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela