J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

filmmaraton med tjejerna.

Publicerad 2009-11-08 21:09:13 i Allmänt

igår kväll hade vi sagan om ringen maraton, 9 timmar tog det. det var kul. sov hos jossan, värdinnan för kvällen, och vi spelade guitar hero på morrnen. jag suger. jag är en obotlig looser vad det gäller det spelet. fast det är ganska kul.. många skratt bjöds det på under kvällen iaf. ska vi nog snart göra om, hoppas jag! =)

jag käka räk och laxpaj till frulle, den var jättegod!

igår dansade jag oxå i eskelstuna. det var kul. makedonisk folkdans, jättehäftigt med all musik. det var säkert 30 musiker på plats, flöjter, fioler, olika tubor, trumpeter, trummor av olika slag. det var mäktigt att vara med när dom drog igång. vi satt och lyssnade lite när dom spelade, när inte vi dansade med, och jag kunde inte sluta le. det var jättecoolt! jag längtar tills nästa gång vi ska ses.

jag har köpt skidor idag, snacka om spontant, men oj så bra det blev. TwinTip från Salomon. Dom är asballa, det är ju jag med, så det kunde inte bli en bättre kombo. I like, alot! nu ska jag nog sova, det behövs nämligen i mitt liv. hej då//H

 visst ser det väl ut som jag dansar!



ps. vi var och såg bröllopsfotografen, det ÄGDE sönder allt liknande! så jä*la bra rent ut sagt.

Kommentarer

Postat av: Fru Silver

Publicerad 2009-11-11 22:04:55

Ja, titta! Där är ju klänningen! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela