J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Draft: Nov. 30, 2009

Publicerad 2009-11-30 16:53:27 i Allmänt

kläder gjorda av sopor är en bra grej. Jag känner inte att jag behöver förklara mig i den här frågan.


Jag blir glad av glada och trevliga servitörer/ servitriser. Man blir glad själv och det blir inte så stelt att gå på resturang längre.

Snart kommer Amanda och Johanna, tekväll. Jag ska straxt baka ut bröden och sen är det nog time för dom att annlända. Jag skrev på FB att ni skulle kunna följa min väg från mjöl, vatten, jäst och salt till ett fantastiskt bröd. När jag kom in i vardagsrummet såg jag kameran och kom på att jag inte hade knäppt ett ända kort mitt brödbak. To bad.   //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela