J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

döda hudceller är mitt problem

Publicerad 2009-11-26 19:02:08 i Allmänt

jag funderar på att göra lite ljusa slingor i mitt rufs. För tillfället ser det för taaskigt ut, något måste göras!
Det är många som färgar mörkt så hår års, men om jag ska så ska det bli ljust. Eller kanske något läskig grön eller nåt. nej, inte grön det kan jag lova, men jag hade ju lila ett tag på världen, det var ganska snyggt faktiskt.
Längden på håret är oxå tråkig, hela mitt huvud är tråkigt just nu. Håret bara hänger där, ingen volym, ingen form, ingen färg. inget. Bara hår. Har ju snackat om en permanent, trippeltångat, fast jag tror nästan jag har övergett den idén. Helst av allt skulle jag vilja klippa av allt, eller inte allt, men bra mkt. Eller iaf. hitta någon rolig frisyr, nu är det ju bara. Förövrigt tycker jag bra om mig själv. //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela