J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

blev lite glad så där

Publicerad 2009-11-05 22:21:01 i Allmänt

kollade på ett papper pappa hade mig sig hem från färjan. dom hade ett litet sammanträde kan man säga, folk som prata och så. mitt bland alla anteckningar om dittan och dattan hade han kludrat in ZR1 och Z06. då blev jag glad. vet inte varför, men det är så typiskt pappa. han är rolig. skulle han va i min ålder skulle han och albin i min klass hålla ihop. inget snack om saken! jag gillar min älskade far!
  
ibland kan han va riktigt jobbig, så där så man bara vill skrika. han kan va barnslig och bortskämd, men förtom det är han en riktig guldklimp till farsa. det ska gudarna veta! 

     //H     ps. kan ni gillsa vad han ville ha i farsdagspersent? en R1 så klart! och skulle jag ha pengarna, så skulle han få det! antingen en svart med röda ditaljer på sätena eller en calefornian sunset. Det är han värd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela