J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

trubbel..

Publicerad 2009-05-05 12:47:05 i Allmänt

nu finns det inget att göra, jo visst finns det saker som behövs fixas. men jag kan inte/ vet inte hur jag ska göra det.
pappa och jag var i stan igår och beställde en blå moppe hjälm på hoj butiken. just när jag klämde ner den över skallen, ni vet när man har kinderna uppe i synfäldtet och håret står på enda, då hälsa pappa på någon. Tja! hörde jag honom säja. jag vände mig om och såg till min stora förfärning att Oskar och Jesper står bakom mig. det var väl inte pinsamt att dom stod där, men att jag inte hade hälsat eller sett dom tidigare. det hade ju typ gått 5 min!

jaja, hejdå /H :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela