J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

så ta och ge ditt liv en chans

Publicerad 2009-05-18 19:02:26 i Allmänt

bet nyss av min fina lillnagel. skit oxå! fast mina naglar växer ganska fort.
det regnar, jag som faktiskt hade tänkt ge mig ut och jogga. vill inte längre, inte kul när allt blir blött.
på fredag ska jag till Vrigstad. kul! innan dess ska jag motionera massa, plugga lite och städa/ rensa allas garderober här hemma. vem vet, någon kanske har något som bara ligger och väntar på mig? man kan ju alltid hoppas.
har kommit på en grej, gud vad nice det var på typ 80-talet. på kläd-fronten. det behövde inte sitta så särskillt bra, bara vara sjukt bekvämt. nu tänker jag inte på tajta pennkjolar och klackar upp i taket. tänker mer på tex, byxor, tröjor. lite mer ´´vanliga´´ kläder. och på fritiden. min mamma var ofta i stallet, men inte sjutton hade hon flera par ridbyxor för 400-500! jag undrar om det verkligen är så nödvändigt med alla grejer vi har. undra hur lite man skulle kunna leva av. ett bra exempel; utbildningen. behövs det så mkt skola för att ta hand om ungar, gammla, städa, laga mat ect?

hej då! //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela